עיצוב אתרים

עיצוב אתרים
חברת ביטמפ טכנולוגיות היא חברה לעיצוב אתרים המתמחה בעיצוב אתרי מולטימדיה בסטנדרטים מהגבוהים בתחום האינטרנט.

חברה לעיצוב אתרים

עיצוב אתרים מקצועי נעשה תוך שיתוף פעולה בין מעצב אתרים מנוסה לבין מחלקת הפיתוח של החברה בבחירת פתרונות יצירתיים לביצוע הצרכים העסקיים שלך כך שהמוצר המוגמר ישרת אותך ואת לקוחותיך ביעילות ובנוחות. חברת ביטמפ מבצעת עיצוב ובניית אתרים חדשניים ומרעננים ובוחרת את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לשם כך.

חברת ביטמפ מטפלת בעיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט דינאמיים לכל המטרות כגון:

  • אתרי תדמית
  • אתרי מסחר
  • אתרי מידע
  • אתרי מסחר אלקטרוני (E commerce)
  • אתרים דינאמיים נתמכי בסיסי נתונים
  • מערכות לניהול תוכן
  • אפליקציות אינטרנט מתקדמות

כיצד תעבירו ביעילות את הרעיון המרכזי של האתר שלכם לחברות לעיצוב אתרים, מעצבים ומפתחים:

על פי רוב, חברת סטארט אפ מתחילה עם תכנית עסקית מוצקה; זיהוי בעיה נפוצה ויצירת פתרון בעל ערך.

הכל נראה לרוב במקום... פרט לעיצוב.

כשזה מגיע לעיצוב לוגו, עיצוב אתר ופיתוח, המייסדים ברוב המקרים מושכים בכתפיים כאילו אומרים "נשאיר למעצבים להתמודד עם זה".

זה מתכון לאסון.

במאמר הבא נעבור, צעד אחר צעד, דרך התהליך היצירתי, ולאחר שתעשו זאת, תוכלו להעביר למעצבים פוטנציאליים שלכם את כל מה שהם צריכים כדי להתחיל.

אם כן, הצעד הראשון הוא...

סיעור מוחות מה תרצו שהאתר שלכם יהיה ויעשה

רשמו את כל מה שאתם רוצים שיהיה באתר שלכם. הכל. רצוי לכלול ברשימה גם פריטים שתרצו שיהיו, אבל אינכם בהכרח צריכים. ואז, כשתמסרו את המסמך למעצבים פוטנציאליים, שאלו אותם שתי שאלות חשובות:

  • האם ,תוכלו לבצע את כל אחד מהפריטים האלה, ו...
  • איזה מהם לוקח את רוב הזמן עד להשלמתו?

כאשר מחפשים אחר מעצב / מפתח, שתי השאלות הללו יעזרו לסנן מועמדים לא מוכשרים, ויתנו לכם מושג על מה הן הדרישות היקרות ביותר. לדוגמה, אם תרצו להגדיר את ניהול המערכת בסביבה רבת רמות הרשאה עם תרשימי זרימה מסובכים, זה עלול להיות יקר מדי ליישום בהתחלה.

זה גם מסייע בניהול משא ומתן. אם אתם מקבלים הצעות מחיר מחוץ לתקציב שלכם, שאלו את המעצבים / מפתחים אילו אלמנטים הם יכולים לגרוע עבור מחיר נמוך יותר. ברגע שהעליתם את כל הרעיונות על הכתב, הצעד הבא הוא...

בחירת מערכת ניהול תוכן (CMS)

זה חשוב להחליט לפני שכירת מעצב / מפתח, אם כי ייתכן שאף תזדקקו לעזרתם בקבלת החלטה זו. רוב אנשי המקצוע מתמחים במערכת ניהול אחת או שתיים בקוד פתוח / בקוד סגור. לכול המערכות יש יכולות / ממשקים שונים, כל אחת עם עקומת הלמידה שלה.

ברגע שבחרתם מערכת ניהול תוכן מתאימה עבור האתר שלכם, אתה צריכים...

דגם לאתר

באופן אידיאלי, צריך להיות לכם מושג ברור על איך אתם רוצים שהאתר שלכם יראה במונחים של פונקציונליות. שאלו את עצמכם:

  • כמה "תבניות" דף אתה צריכים? (למשל, דף הבית, דף קטגוריה, דף מאמר, עמוד יציאה וכדומה).
  • מה אתם רוצים לכלול בכל עמוד? (הבטחת תמורה, לוגו, תוכן, מולטימדיה וכדומה)
  • היכן אתם רוצים למקם תפריטי ניווט? למעלה? בצד?

הקדישו קצת זמן לרישום הרעיונות שלכם על נייר. לאחר מכן, השתמשו בכלי מקוון כגון זה ליצירת דגם פשוט אותו תוכלו לשלוח למעצבים. אל דאגה, כלים מסוג זה נוחים למשתמש ומקלים על שרטוט סקיצה של הרעיונות שלכם. אתם ממש גוררים ומשחררים צורות מוכנות שונות על דף עד שהוא דומה לאתר אינטרנט.

הדגם מבטיח שאתם והמעצב רואים עין בעין מההתחלה. הוא מגדיר ציפיות משני הצדדים, וחוסך הרבה הלוך ושוב על דברים פעוטים. המעצב יכול אז לקחת את הרעיונות הגולמיים האלה וליצור חוויית משתמש ממותגת, תוך התחשבות בפונקציונליות ומטרות הליבה של האתר.

כעת, לאחר שיצרתם דגם לאתר, השלב הבא הוא...

הקלטת תנועה דרך האתר שלכם

למרות ששלב זה אינו תמיד הכרחי, מאוד מועיל לעשותו. השתמשו בכלי זה (או בכלי דומה להקלטת מסך), להקליט את עצמכם תוך כדי "גלישה" בדגם אותו יצרתם קודם לכן.

סרטון הווידאו מאפשר לכם להדגיש נקודות מרכזיות, תוך הדגמה חזותית למעצבים על המעבר באתר. זה גם חוסך מכם להסביר את הרעיון שלכם שוב ושוב למעצבים פוטנציאליים; פשוט שלחו אלהם את סקירת הווידאו וסיימתם.

לאחר שחזרו אליכם כמה מעצבים...

ערכו ראיון קצר

בחרו 3 עד 5 מעצבים והיפגשו איתם. הראיון מאפשר לכם לקבל תחושה של האדם, ומסייע להבטיח שהוא רציני ואחראי.

השלב האחרון הוא...

פיתוח הקריאטיב של אתר האינטרנט שלכם

תקציר הקריאטיב לאתר עוזר למעצב / למפתח שלכם להבין את החזון שלכם. התקציר צריך לכלול את העדפות העיצוב שלכם, אתרים שאתם אוהבים וכן רשימה של הצדדים המעורבים בפרויקט. או אז המעצב יוכל לייעץ לכם לגבי ההמלצות ולהתקדם הלאה עם העיצוב.

אם ברשותכם חומרי שיווק קיימים, הקפדו לכלול גם אותם כך המעצבים יוכלו לעזור בשמירה על המותג שלכם.

לסיכום...

המפתח לקבלת הצעות מחיר מציאותיות ממעצבים מוכשרים הוא לספק את הכל - את החזון שלכם, טיוטות, העדפות העיצוב - מראש. זה חוסך זמן לכולם, ועוזר לכם ולעבודת המעצב שלכם להמריא ולנסוק אל על במהירות ובנוחות.

ברצוני להביע את הערכתי ותודתי לך על הקמת דף הנחיתה והקמת וניהול הקמפיין בגוגל לעסק שלי במהירות, ביעילות, במקצועיות, בסבלנות, והשירות הוא דבר שחייבים לציינו.

רונן דרור

הקמת, תוך עבודה קשה, אתר לתפארת, מן המסד ועד לטפחות, תוך חשיבה על כל פרט ולו הקטן ביותר, ותוך מענה מהיר ואדיב לכל פניה ו/או בקשה שלי, לתוספת או שינוי.

עו"ד ליבוביץ רונן

הניסיון הממושך עם החברה הוא מצוין ואנו מאוד מרוצים הן מאתר האינטרנט שנבנה על ידם והן מקידומו ותחזוקתו השוטפת. בעלי החברה... ומצטיינים ביחסי אנוש מעולים.

אדר. אסף לרמן